Yazan : Mustafa Turan 13 Ağustos 2013 Salı

Merhaba Sevgili Okurlarım,

Sizlere bugün ''Yeniliklerim var'' adlı makale ile sitemizde yapılan yeni gelişmeleri anlatıcağım.Blog Sitemde sizlerin işinize yarayacak güzel eklemeler ve diğer eklemeler.

Diller (Language)

Bu özellik sayesinde Blog Sitemi 60 farklı dilde okuyabileceksiniz.Bu özellik bloğun herkese hitabını kolaylaştırdı.

Blog Arşivi

Bu özellikle Blog'da yayınlananları kısa bir sürede bulabileceksiniz.

Popüler Yayınlar

Bu özellik sayesinde en çok ziyaret edilen 3 makaleyi göreceksiniz.

Günün Duası

Bu özellikte sizlere günlük olarak güzel bir dua yazacağım.

Bir Hadis-i Şerif

Bu özellikte sizlere günlük olarak bir hadis paylaşacağım.

Kur'an dan Kesitler

Bu özellikte sizlere günlük olarak Kur'an dan bir kısım paylaşacağım.

E-POSTAMA YAYINLARI BILDIR


Bu özelliği herkesin kullanmasını tavsiye ederim. Bu özellik ile bir yayın paylaştığım anda direk sizlerin E-postasına mail atıp, yeni yayın paylaştığım ile ilgili bilgilendirecektir. Peki bu özellik nasıl kullanılır? İlk önce boş bırakılan metine E-pota adresinizi yazıyorsunuz. Daha sonra '' Sumbit '' tuşuna basıyorsunuz. Sistemimiz isteğinizi algılıyor ve size yayınlar paylaşıldığı gibi E-postanıza geliyor.

Hakkımda

Bu özellik ile benim ile ilgili kısa bilgiyi görebilirsiniz ve Takip et butonu ile beni çevrelerinize ekleyebilirsiniz.

GOOGLE PLUS'TA BENI ÇEVRELERINIZE EKLEYIN


Bu özelliğin üstüne gelirseniz benim hesabımı kolaylıkla Google Plus'ta Çevrelerinize ekleyebilirsiniz.

TWITTER'DA MUSTAFA TURAN HESABIMI TAKIP EDIN

Bu özelliklede benim Kişisel ve Resmi Twitter hesabımı Takip edebilirsiniz.

TWITTER'DA BENIM YOLUM İSLAM TOPLULUĞUMU TAKIP EDIN

Bu özelliklede Kurucusu ve Sahibi olduğum  Benim yolum İslam Topluluğunun Resmi Twitter hesabını Takip edebilirsiniz.

Bu özellikler sizlerin bana ve siteme kolaylıkla ulaşabilmeniz ve kullanabilmeniz için eklenmiştir. Site veya Benim hakkımdaki düşüncelerinizi yorum olarak bekliyorum.
Hayırlı Günler.


Yazar; Mustafa Turan



Makale 5

Yorum Yaz

Translate

Toplam Görünülenme Sayımız

Site Hakkında

Bu site Mustafa Turan'ın oluşturduğu Akla (Akıllı Ampul) kuruluşunun bir sitesidir.
Mustafa Turan

Dua

Allahım cahillikten yahut cahilliğe maruz kalmaktan Sana sığınırım. Amin.

Bir Hadis-i Şerif

“Üç kişiye acıyın; cahiller arasında kalmış âlime, zenginken fakir düşene, kavmin ulusu iken aşağı hale düşene.” Hz. Muhammed (Sallallahu Aleyhi Vesellem)

Bir Alim'in Sözü

“Pir-i Geylanîdir Kamer-i himmet, Eflak-i şeri’at nur-i hakikat Mirat-ı Muhammed bahr-ı ma’rifet Üstad-ı kül, rih-i Rahman iledir.” Alvarlı Efe Hazretleri (Erzurumlu meşayihten Alvarlı Muhammed Lütfi)

Kur'an dan Kesitler

"Bu Kur`an, akıl sâhiplerinin, âyetlerini iyice düşünüp anlamaları ve ders almaları için, sana indirdiğimiz saadet kaynağı bir kitabtır" (Sâd, 29).

En Çok Okunanlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Akla (Akıllı Ampul) Powered by Akla (Akıllı Ampul)